Porady

Aby zapewnić naszej przekładni kierowniczej długie życie po regeneracji należy:

  • manszety zakładamy zawsze nowe, wypełnione smarem, szczelnie skręcamy. Często się one przecierają w miejscu metalowych opasek zaciskowych lub najzwyczajniej z nich wypadają. Koszt takich osłon jest niewielki, a ich rola bardzo ważna.
  • nie kręcimy maglownicą bez założonych drążków (niejednokrotnie prowadzi do uszkodzeń przed montażem części w samochodzie)
  • drążki kierownicze wkręcić na kleju do gwintów
  • drążki przykręcamy jednakową siłą z obu stron.
  • Stosowanie odpowiedniego oleju typu ATF (czerwony), na których przekładnie,maglownice, mniej korodują i w związku z tym przedłuża się ich żywotność. Jeśli przejście na inny olej z zielonego na czerwony nie jest możliwe należy pamiętać o wymianie tego oleju przynajmniej raz w roku, ponieważ olej ten jest prawdopodobnie bardziej agresywny na części przekładni (listwę zębatą i wałek), co powoduje ich przedwczesną korozję.

Najczęstszym powodem zdefektowania przekładni kierowniczych,maglownic, są uszkodzenia osłon, które zabezpieczają listwę zębatą przed dostaniem się wody, piasku, błota, które po pewnym czasie powodują korozję a w następstwie wycieki z przekładni kierowniczej, maglownic.

Najczęstszym powodem zdefektowania przekładni kierowniczych,maglownic, są uszkodzenia osłon, które zabezpieczają listwę zębatą przed dostaniem się wody, piasku, błota, które po pewnym czasie powodują korozję a w następstwie wycieki z przekładni kierowniczej, maglownic.

UTRATĘ GWARANCJI POWODUJĄ:

  1. Samodzielne naprawy,przeróbki,montaż niezgodny ze sztuką warsztatową.

  2. Wszelkie uszkodzenia mechaniczne spowodowane innymi czynnikami niż eksploatacyjne.

  3. Maglownice w których stwierdzono wycieki z powodu korozji listwy kierowniczej widoczne uszkodzenia osłon, często termoplastyczne, które zabezpieczają listwę zębatą przed dostaniem się wody, piasku i błota,

  4. Korpus maglownicy nosi ślady uszkodzeń, wgniecenia, pęknięcia, mocowania tzw. łapy są ułamane .

  5. Jeżeli okaże się że na listwie albo wałku rozdzielacza są uszkodzone zęby które również powodują duże luzy przekładni kierowniczej a powstały w wyniku np. wypadku, kolizji.

  6. Zanieczyszczenia układu wspomagania, np. źle oczyszczony zbiornik płynu, brud w przewodach.

 

Zapewniamy Państwu najwyższą jakość i staranne wykonanie usługi w naszym serwisie.

 

Poniżej przedstawiamy fotografię z przekrojem przekładni kierowniczej

i wskazaniem poszczególnych elementów  przekładni.

 

Odbiór od warsztatów i sklepów motoryzacyjnych własnym transportem w cenie usługi w promieniu 100km
o firmie kontakt

KONTAKT

CAROX Spółka Jawna
Męcina 98,  34-654 Męcina
tel/fax.: (0 18) 33 27 016
kom. 512 501 888
gg: 10526801

Pracujemy
pn-pt: 7:00 - 17:00
sobota: 7:00 - 13:00

www: carox-regeneracja.pl
email: biuro@carox-regeneracja.pl

 

FORMULARZ

 

Działamy na sprzęcie najwyższej jakości: